Стратегічна гнучкість як ключ до інноваційності: концептуальне підґрунтя

У статті розкрито основні стратегічні зміни конкурентного середовища, визначено необхідність гнучкості в нових конкурентних умовах. Гнучкість у різних її формах давно відіграє важливу роль у літературі зорганізаційних змін і стратегії. Розкрито теоретичні підходи до визначення поняття "гнучкість", "стратегія", "стратегічна гнучкість". Проаналізовано різні види гнучкості компанії та рівні стратегічної гнучкості. Зі зміною динаміки в новому конкурентному середовищі фірми стикаються з численними розривами, які часто виникають одночасно і які нелегко передбачити. 

У статті обґрунтовується, що керівники та урядові політики стикаються з великими стратегічними розривами, які змінюють характер конкуренції. Фірми повинні бути гнучкими, щоб керувати розривами та непередбачуваними змінами у їхньому середовищі. Гнучкість єхарактерною рисою організації, що робить компанії менш вразливими до непередбачених зовнішніх змін або ставить її укращу позицію для успішного реагування на зміни. Стратегічна гнучкість може збільшити продуктивність інноваційної діяльності фірми.

Ключові слова: глобалізація, стратегія, гнучкість, стратегічна гнучкість.

ВидавникAdvances in Global Business and Economics Volume 1, Cihan Cobanoglu, Abdulkadir Corbaci, 2018, ISBN 978-1-7321275-1-7, University of South Florida Sarasota-Manatee, USA, Scholar Commons, Anahei Publishing, p.136-147.

Дмитро Шестаков

Завантажити PDF